onsdag den 28. januar 2015

Praktik dag

En dag på Roskilde Internat

 
Snart er det 14 arbejdsdage siden jeg startede som praktikant på Roskilde Internat.
Igennem der her forløb, har jeg mødt de mest søde og fantasiske mennesker!
- Og for dens sags skyld dyr.
Jeg har lært en masse, som jeg ved at jeg ikke kunne lære i en normal undervisningstime i skolen.
 
En af de helt store drømme jeg går rundt med, er en fremtid som kredsformand inden for DB.
En fremtid hvor det ikke bare er rengørings eller kontor -arbejde.
Men hvor man kommer ud og ser dyr og mennesker ( og verden ) på en hel anden måde, en mange andre.
De fleste der kender mig, ved at min helt store pension er noget inden for dyr.
Og de fleste ved også godt, at jeg vil bruge al min tid på disse kære dyr.
 

****

På de to billeder står jeg med min nye ven i armene.
Vi var ude at går i det koldeste vejr,
men vi fik alligevel en god tur af det, da vi ( eller jeg ) gik og sang med på alle mulige sange! :D
Det var SUUUUPER hyggeligt.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar