tirsdag den 23. december 2014

Første gang på catwalken...

Som de færreste nok ved, var jeg konfirmationsmodel i 2013.

Og det resulterede så i, at jeg gik min første catwalk i starten af sidste år.



Jeg kan huske, at jeg skulle møde op i   cirka tre-fire timer før showet gik i gang, så alle kunne nå at få lagt makeup, og sat hår.
Vi havde en uddannet frisør, som tog sig god tid til hver eneste frisure.

Da vi hver var færdige med håret, og makeuppen, så stod den bare på ventetid...
Første gang sad jeg i flere timer, og ventede på de andre skulle være færdige.
(DET VAR KEDELIGT!!!) 5 minutter før showet fik vi taget et fælles billede... som efterfølgende kom op og hænge over butikken bag kjolerne, og håret

Da de næsten 200 gæster var kommet, kom der stress på.
Folk var begyndt at blive nervøse, og nogle fortrød næsten de havde sagt ja.
Men jeg sprang ud i det, og jeg var så den første der gik.
Jeg var rigtig nervøs, og tænkte hele tiden "hvad nu hvis man kan se jeg ryster, eller hvis jeg nu falder?"
Jeg rettede ryggen, smilte, meeeen undgik virkelig at få øjenkontakt med folk.
Syntes virkelig det var en smule mærkeligt, at kunne mærke, at alle folks øjne kun rettede mod en.

Vi skulle gå cirka 4 eller 6 gange med fire forskellige konfirmationskjoler
+ 2 gange med et sæt 2-dagstøj. ( 2-dagstøjet var fra http://www.trendstar.dk/ )

Link til kjoler der minder om dem jeg reklamerede for :
Nummer 1
Nummer 2
Nummer 3
Nummer 4





Billede nr. 1 er meget uheldigt taget, da jeg rødmer...Arg!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar