fredag den 26. december 2014

Fuck ham.. Eller???


"Så køre man hjem efter en glemt ribsgele da en fremmede bil holder i indkørslen?
Hmm mærkelig!?
Da man så går op bag huset, har en ubuden julegæst lukket et vindue op til soveværelset

 - Og er i fuld gang med at rydde op i stuen, (Skønt med lidt hjælp ;-)
Meeeen fjernesyntet er revet ud af væggen, og playstation, og mere elektronik fra stuen er pænt pakket i en netto pose...
Men den ubudne julegæst får hurtigt travlt, ud af vindue over hegn og mark.
Da to af hans bekendte hurtig kom med blåt lys...

De blev svært glad for, at finde en ubuden julegæst siddende fast i blød lammefjordsmuld

 (HAHAHA, hans sad fast!!!) Og desværre tilbragte han resten af aften inde på politistationen... "
 - Statusopdatering, min storebror
Det der skulle have været en ganske fredelig jul, blev hurtigt ændret.
For første gang i mit liv oplever jeg selv et tyveri, også i min kære storebrors hus.. Nej nej nej...!!!

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare hvad jeg tænkte. Men ved ihvertifald jeg tænkte mere klart end nogen anden fra min familie.
Det var totalt i panik, kunne han finde på at skyde, var han alene?
Tanker der blev til spørgsmål.

Da mig og min bror sad i bilen, og han snakkede med politiet, tænkte jeg faktisk lidt på ham der sad inde i huset, og ikke kunne gøre noget.
På en eller anden måde syntes jeg faktisk det er lidt syndt for ham, at han nok ikke har en familie, han kunne holde juleaften med, eller ihvertifald nogle, der kunne holde ham fra at gøre sådan noget møg.
Da politiet endelig kom, gik de om bag haven, og lyste ham lige ind i hovedet.
Han var på vej ud over marken, da han så lyset fra vores bil. Imens at den ene betjent ligger ham i håndjern, og alt det der man nu gør...så gik jeg rundt og snakkede med den anden.
Og vi fandt ud at det ikke var hans eneste tyveri den aften.

Så er det bare der hvor man tænker fuck ham, eller er det syndt, at han ikke har en fritid hvor han kan tænke på andre ting...???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar