mandag den 5. januar 2015

Mammatilmichelle

 

Har du hørt om hende før?
Anna Rasmussen blev ret kendt i 2012, efter hun fuldførte sin graviditet som kun 14- 15 årig.

Den dag i dag er hun 17 år, og mor til to. Michelle og William.
Udover det er hun en af Norges mest kendte bloggere.
Hun står nemlig bag bloggen mammatilmichelle  , hvor hun bl.a fortæller livet som ung mor.

Anna fascinere mig selv en hel del.
Mest fordi hun har sprunget det vilde ungdomsliv over, og  startet voksenlivet allerede som barn selv!
Jeg er selv 14, og jeg tror ærlig talt ikke jeg kunne klare at sprænge ud i voksenlivet nu.

Selvfølgelig kommer der nogle tider, hvor man bare tænker " lad mig nu blive voksen!" ...
Men jeg vil aldrig turde tage ansvaret for sådan en lille en.
Selvom jeg ved min mor vil være der, så er det jo mig der står for ansvaret! ...
Og jeg har også altid vidst jeg ville være mor en dag, og jeg glæder mig selvfølgelig rigtig meget.
Det skal nok komme en dag.
Den dag hvor jeg er parat, og voksen nok til at stå med en voksent ansvar.

Meeen venter bare lige nogle år endnu! :)

 

 


 
XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar