søndag den 4. januar 2015

Mit valg som kattejer

 
Som jeg før har skrevet i en af de andre indlæg, har jeg min lille kat boende hos min ældre bror.
Jeg syntes det ville være syndt at flytte bettemand "hjem" igen.
Nu har han jo boet der i flere måneder, og ser det som hans hjem.

Jeg står i den situation, at jeg skal anskaffe mig en kat, der kan bo hos mig.
Selvfølgelig er den anden kat stadig min!

Min mor har allerede fået tilbudt en kat, der kan bo hos os.
Jeg har snakkede meget om det med hende, og vi takkede nej.
For jeg har længe vist, at hvis jeg skulle har min kat nummer to, så skulle den komme fra et internat.

At kunne give en kat den kærlighed og omsorg den behøver, er vigtig for mig som katteejer.
Mit valg med at anskaffe sig en kat, fra et internat, kommer nok også, fordi at mange af dem ikke har haft den nemmeste start på livet. Så hvorfor ikke hjælpe hvor man kan?

Jeg har været inde, og kigge meget på Roskilde Internat 's hjemmeside.
Deres dyr er jo for dejlige!!
Nu venter jeg bare til det tidspunkt, hvor turen går til Roskilde, for at finde min kommende kat♥♥


                                                      XOXO



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar