torsdag den 1. januar 2015

Nytårsforsæt 2015

2014 gik ikke helt som forventet, så mon ikke 2015 bliver et lidt mere "heldigt" år...??
Normalt plejer man vist kun, at gå ud fra én ting man ville gøre bedre,
eller ændre på i det kommende år.
Fk.s at ændre dårlige vaner, som kvitter smøgerne, tabe sig, osv. De gamle og klassiske nytårsforsæt!
Meeeen for 2015 har jeg sat mig tre mål ..... ( Håber jeg holder dem! )

♥BRUGE TID PÅ DET JEG HOLDER AF ♥
Ja, i 2015 håber jeg, at det meste af tiden bliver brugt fornuftigt, og på ting
som jeg brænder for. Det vil nok sige, at det nye år kommer til, at indebære masser af tid på dyr, venner, familie, musik, og en eller anden form for fritidsinteresse :)

♥ VÆR STÆRK ♥
Du har nok hørt ordsproget " Stay Stong " af sangeren Demi Lovato før.
Ord der er blevet brug utallige gange, i sammenhæng med, at man skal elske den man er, man er smuk uanset hvad andre siger, og at man godt komme videre efter en hård tid.

Jeg holder personligt meget af  " Stay Strong " - ordsproget, fordi jeg selv har været igennem nogle hårde kampe, og står i en tid, hvor jeg prøver at komme videre.
Jeg har selv i laaaang tid gået, og holdt alt for meget for mig selv...
Men så fandt jeg en som jeg bare kunne være 100% ærlig overfor, fortælle det jeg aldrig kunne sige til nogle. Det var skønt!
Personen har ændret mit liv, og blandt andet lært mig , at jeg skal nok klare det, bare vær stærk, så går det hele nok.

♥ VÆRE SUND ♥
" Du skal da ikke tabe dig?"
"Du er da tynd nok!"

Ja Ja, har hørt det for mange gange...
MEN sagde intet om at tabe mig, man kan godt være sund, uden at skulle tabe sig!
Det kommende år skal jeg nok lære mig selv at sunde ting godt kan smage godt....!! :-P
Mere træning, mindre søde sager.
Jeg har allerede begyndt i fitness hver torsdag eftermiddag, sååå er vel godt på vej??


Det var mine tre nytårsforsæt for 2015 ... ♥♥



XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar