torsdag den 15. januar 2015

Praktik dag nr. 4

En dag på Roskilde Internat

Interview med Danmarks Radio, DR P4

Da jeg mødte ind her til morgen, fik jeg noget af et chok!¨

En af  bil fra DR holdt ligeså fint på parkeringspladsen...WHAAT!!??
Jeg satte hurtigt farten op, og kom meeeeget hurtigt indenfor...
Hvorfor også stå udenfor og blomstre, når der sker noget spænende indenfor...??

Men indenfor stod der en mand med mikrofon, kamera, og alt muligt udstyr.
Man plejer vist at kalde det en kameramand?
Jeg kom desværre for sent, så idet jeg kommer ind, går han ud. Øv!

Senere på dagen, fortalte de andre så, at det var en interview om sæsonen for dumpede katte.
Altså katte der entet bliver "glemt", eller på en eller anden måde ikke opnår den opmærksomhed, eller kærlighed som dyr har brug for!....

Men hvis vi er heldige kommer der nok måske noget i Nyhederne, eller et indslag i avisen fra Internatet senere på aftenen.

 

Det vrimler med efterladte katte på dyreinternaterne

 
****

Arbejdsdagen

Her til morgen fik jeg indleverede en arbejdsplan for dagen.
Små fine opgaver...Dejligt!!
Først rengøre dyrelægerummet, det vil sige, at støve af, tørre blod, og snavs af, og støvsuge.
Fair nok!...
Så en tur ud til kaninerne.
Når man som kanin står lidt for længe i et bur, kan man risikere, at de kan blive menneskesky.  
Så går tur med den lille mops, og en ny hund.
Gåtur nummer 2 idag, blev jeg mindre fornøjelse...
45 minutter, i regn, og blæst.... med forkølelse. Helt perfekt! - NEJ!!
 
 
En af de opgaver jeg brugte mest tid på, og nød mest i dag, var nok hyggen sammen med One Direction!
Ja, du læste rigtig jeg var sammen med One Direction i dag.
 
Nemlig, her for nogle få dage siden, blev der dumpede fem hankillinger "igen" ...
Drengene har så fået 1D's navne, men vi kalder dem bare One Direction, og det er der kommet meget sjov ud af, hehe.
 
 
En af de kære hankatte, er bare noget for sig selv.
Det er bare den kat, jeg tager med hjem, når den er blevet sundhedstjekket, og osv.
Ligeså snart Louis bliver videreformidleret til mig, får den navnet Christian.
I den sidste lange tid, har jeg bare vist at jeg skulle have en kat med det navn!
Mest, fordi at der ikke findes noget sødere end en lille kattekilling der hedder Christian, Haha...!!
- Og så er jeg så ligeglad med hvad andre siger.



 
XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar